>

Haal jij plezier en energie uit het ondersteunen van ICT gebruikers bij het vinden van oplossingen?
Dan is dit jouw kans!

In jouw functie als Servicedeskmedewerker zul je ICT incidenten en verzoeken (die zowel telefonisch als digitaal binnenkomen) oppakken, registreren, zelf oplossen of doorverwijzen. Targets behalen en werken met SLA’s zijn voor jou een uitdaging. Er is veel diversiteit in zowel het team waarmee je werkt, als in het aanbod van hulpvragen die binnenkomen, en dus ook in de ondersteuning die je kan bieden. Je bent een team-player maar kan ook goed zelfstandig werken.

Hoe je erachter komt wat de beste manier van aanpakken is?
Je zal naast het werk jezelf en jouw kennis blijven ontwikkelen. Dit doe je door het behalen van certificaten via ons E-learning platform. Daarbij word jij op jouw werkplek persoonlijk begeleid en ondersteund bij stappen in je carrière door een persoonlijke loopbaan begeleider.

Functie beschrijving

  • Telefonisch ondersteuning bieden aan gebruikers van de ICT omgeving
  • Aanmaken en oppakken van tickets uit het ITSM systeem
  • Leveren van on-site 1e lijn ondersteuning
  • Uitvoeren van beschreven systeem beheertaken

Functie eisen en wensen

  • Een MBO Niveau 3-4 ICT gerelateerd diploma
  • Minimaal een jaar (stage) ervaring
  • Communicatief sterk, empathisch, hulpvaardig, stressbestendig
  • Een flexibele en proactieve houding
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling

Wat bieden we jou?

Innovative365 biedt een competitief compensatiepakket en een stimulerende werkomgeving dat onder andere bestaat uit:

  • Een aantrekkelijk salaris dat past bij jouw kennis en achtergrond
  • Een leaseauto of reiskostenvergoeding
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Standaard 25 vakantiedagen en vakantiegeld
  • Goede pensioenregeling
  • De unieke kans om je verder te specialiseren in Microsoft technologieën
  • De mogelijkheid om onbeperkt certificeringen te behalen
  • Fantastische uitjes, kennissessies en bijeenkomsten
  • Een jong, ambitieus en gedreven team als jouw support team!

Hebben we je interesse gewekt stuur dan je contactgegevens, indien mogelijk ook je CV of de link naar je LinkedIn profiel, naar vacatures@innovative.nl. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

;