Random image

Werkplekbeheerder

Uurtarief

€ 59

Uren per week

40

Locatie

Warmenhuizen

Start datum

15/07/2024

Duur

7 maanden

Heerlijk filevrij rijd je naar je werk in de kop van Noord-Holland. Je begint de dag met een een dagstart, samen met je collega’s uit het werkplekbeheerteam. Jullie bespreken wat er voor vandaag op de planning staat en of iemand nog hulp kan gebruiken van de collega’s. Daarna maak je een begin met het afhandelen van werk vanuit het servicemanagementsysteem (van Freshservice) of vanuit projecten. Je beantwoordt gebruikersvragen van de werkvloer en lost problemen op. Waar mogelijk doe je dat op afstand, maar vaak ben je ook even ter plaatse nodig. Dat kan zijn in de kantoren, productieruimtes of magazijnen. Als je de oplossing zelf niet weet dan roep je de hulp in van collega’s of externe specialisten. Je werkt met een grote diversiteit aan systemen en apparatuur, zowel in de kantooromgeving als in de fabrieksomgeving.

Functie beschrijving

Als Werkplekbeheerder voer jij onder andere de volgende werkzaamheden uit:Je verwerkt incidenten of service aanvragen vanuit het servicemanagementsysteem en stemt deze af met je collega’s;Je vraagt door om de vraag of het probleem te analyseren en verhelderen. Daarna bedenk je een oplossing, test je uit of deze werkbaar is en koppel je dat terug naar de gebruiker;Indien nodig, geef je de vraag of het probleem door aan je collega’s van systeembeheer of applicatiebeheer, of aan derde partijen die support leveren;Je neemt deel in roulerende consignatiediensten (oproepdiensten buiten kantoortijden). Dit betekent dat je buiten werktijd telefonisch bereikbaar bent voor het oplossen van storingen;Je neemt deel aan projecten om werkplek gerelateerde systemen te vernieuwen, te verbeteren of uit te breiden;Het team werkt conform de lean methode Kanban. Je neemt actief deel aan overlegvormen om het werk te plannen en om de eigen werkprocessen te evalueren en te verbeteren;Je onderhoudt de documentatie in de kennisbank en het asset-beheersysteem.

Functie eisen en wensen

Jouw profiel ziet er ongeveer zo uit:Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding afgerond, bij voorkeur op het gebied van ICT/Automatisering;Je hebt minimaal drie jaar ervaring in IT support, bijvoorbeeld als werkplekbeheerder of als skilled servicedesk medewerker;Je bent bekend met Microsoft omgevingen (Windows 10/11, Windows Server, Microsoft 365, Intune, Exchange);Je hebt kennis van Active Directory (on prem en Azure AD);Je hebt kennis van- en ervaring met Lean IT raamwerken zoals Scrum en Kanban;Je hebt ervaring met het updaten en migreren van systemen (Imagen, MDT, WSUS, SCCM, MDM etc);Je bent in staat om snel een juiste beoordeling van een situatie te kunnen maken;Je kunt zelfstandig werken en je eigen werk goed plannen en organiseren;Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlands taal en bij voorkeur ook van de Engelse taal.

Wat bieden we jou?

Als je interesse hebt in deze uitdagende opdracht, stuur dan jouw CV en eventueel een persoonlijke motivatie naar bram.degeling@innovative.nl of john.dennijs@innovative.nl. Als je vragen hebt kun je altijd contact opnemen via ons algemene nummer (085-8088690) en vragen naar Bram Degeling of John den Nijs.