Random image

Servicedesk Medewerker

Uurtarief

€ 40

Uren per week

40

Locatie

Nijmegen

Start datum

08/02/2025

Duur

5 maanden met optie op verlenging

ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een Gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams. De afdeling Dienstverlening van de iRvN bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.500 eindgebruikers met hun werkomgeving. Binnen dienstverlening zoeken we een skilled servicemedewerker die zowel op locatie als bij de centrale Servicedesk inzetbaar is. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze eindgebruikers op één van de grootste locaties van onze deelnemende organisaties of op de centrale Servicedesk. Dit betekent dat je gebruikers helpt met het installeren van de laptop en/of mobiele telefoon, dat je gebruikers helpt wanneer ze hulp nodig hebben of bij de centrale servicedesk gebruikers telefonisch te woord staat.

Functie beschrijving

In deze opdracht:
• Krijg je energie van het helpen van een collega en sta je voor de kernwaarden van iRvN:
Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en betrouwbaar. Wij benaderen en zien al onze
5300 eindgebruikers als onze collega’s. Zo zoeken we een goede samenwerking om alle
ambtenaren zo goed mogelijk hun werk te kunnen laten doen.
• Ben jij in staat een probleem van een gebruiker of systeem te analyseren en registreer je de
meldingen in Topdesk.
• Je lost de lokale incidenten en vragen op of zorgt dat ze opgelost worden door een adequate
intake en eventuele overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer).
• Ben jij medeverantwoordelijk voor de klanttevredenheid en/of deze toe- dan wel afneemt.
Natuurlijk ben je daarvoor afhankelijk van de kwaliteit van je collega’s binnen iRvN. De
gebruiker heeft daar geen last van, want jij lost alles op of zorgt ervoor dat het opgelost
wordt.
• Ondersteun je de eindgebruikers met vragen over de veel gebruikte applicaties zoals Outlook,
SharePoint, Teams of bijvoorbeeld OneDrive
• Draag je de verantwoordelijkheid voor een juiste inrichting en registratie van de
Procesadministratie op locatie.

Functie eisen en wensen

– Minimaal een afgeronde opleiding ICT-beheer niveau 4. Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht
– Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Skilled Servicedesk medewerker binnen een organisatie met + 2.000 eindgebruikers. Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht
– Je hebt, bij voorkeur meerdere jaren, aantoonbare recente ervaring met het uitleveren en ondersteuning van gebruikers bij hun werkplek. Dit criterium is een eis
– Een toelichting is verplicht Bereid om naar locatie (Nieuwe Dukenburgseweg 21A) te komen van maandag tot en met vrijdag binnen de openingstijden van de servicedesk van 7:30 tot 17:00 Dit criterium is een eis
– Een toelichting is verplicht Je woont binnen een reistijd van 30 minuten van de Dukenburgseweg te Nijmegen I.v.m. calamiteiten en incidenten. Dit criterium is een eis
– Een toelichting is verplicht Goede kennis en beheersing van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk. Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht

Wat bieden we jou?

Als je interesse hebt in deze uitdagende opdracht, stuur dan jouw CV en eventueel een persoonlijke motivatie naar bram.degeling@innovative.nl of john.dennijs@innovative.nl. Als je vragen hebt kun je altijd contact opnemen via ons algemene nummer (085-8088690) en vragen naar Bram Degeling of John den Nijs.