Random image

Service Level Manager

Uurtarief

€ 85

Uren per week

28

Locatie

Hybride

Start datum

16/05/2025

Duur

7 maanden met optie op verlenging

Voor onze directe eindklant in de buurt van Alkmaar zijn wij op zoek naar een Service Level Manager.

Functie beschrijving

• Opzetten en onderhouden van een actuele Producten- en Dienstencatalogus (PDC) en bijbehorende
SLA’s;
• Bewaken en evalueren van de afgesproken ICT-serviceniveaus in samenwerking met leveranciers en
interne stakeholders;
• Voorzitten en begeleiden van het wijzigingsoverleg (Change Advisory Board), inclusief borging van een
efficiënt wijzigingsproces;
• Coördineren van procesverbeteringen op het gebied van incident-, probleem- en
wijzigingsmanagement;
• Opleveren van rapportages over serviceperformance en verbetermaatregelen;
• Overdragen van kennis en borging van werkwijzen binnen het team I&A ten behoeve van de
continuïteit na afloop van de opdracht.

Functie eisen en wensen

• Minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
• Aantoonbare ervaring als servicemanager binnen IT-organisaties met regiefunctie;
• Grondige kennis van ITIL- en BiSL-processen;
• Ervaring met het opstellen en onderhouden van PDC’s en SLA’s;
• Vaardigheid in stakeholdermanagement, zowel intern als extern;
• Een zelfstandige, proactieve houding gericht op resultaat

Wat bieden we jou?

Als je interesse hebt in deze uitdagende opdracht, stuur dan jouw CV en eventueel een persoonlijke motivatie naar bram.degeling@innovative.nl of john.dennijs@innovative.nl. Als je vragen hebt kun je altijd contact opnemen via ons algemene nummer (085-8088690) en vragen naar Bram Degeling of John den Nijs.